Ваш кошик порожній!
Кошик

Доїльний апарат: масляний або сухий?


Який краще доїльний апарат: олійною або сухий ви дізнаєтеся прочитавши цю статтю

Особливості конструкції масляних насосів:

Масляний (повноцінний), або насоси закритої конструкції:

Оригінальна, повністю вітчизняна конструкція, яка зарекомендувала себе як досконалий механізм. Вперше спроектований і налагоджений випуск насосів подібної конструкції ще в 70-і роки на території Радянського Союзу. Тобто надійність дійсно відповідає ГОСТу. Конструкція виявилася настільки вдалою, що на сьогоднішній день він випускається майже без змін.


Масляний доїльний апарат

Повноцінна конструкція вакуумного насоса передбачає наявність передньої і задньої кришок насоса.

На передній і задній кришках насоса є посадочні місця, в які встановлюються підшипники.

На підшипниках, які встановлюються в передню і задню кришки насоса, обертається вал ротора. Напевно, ви вже зрозуміли, що завдяки цьому ротора, який обертається на підшипниках, вакуумний насос і кваліфікується як насос роторного типу.

Незалежно від показників продуктивності або типу вакуумного насоса (неважливо, сухий або масляний), повноцінний насос закритої конструкції має завжди чотири пластини. Ніколи не встановлюється дві пластини!

Подача масла відбувається безпосередньо на підшипники, на яких обертається ротор вакуумного насоса, і пластини, які в нього встановлюються.

Фактично, такий насос завдяки системі безпосередньої подачі масла на підшипники може працювати необмежену кількість часу без зупинки. Чого не передбачає масляний насос з крапельної системою змащення. Крапельна система мастила характерна для масляних насосів відкритою (неповноцінною) конструкції.


Масляний (неповноцінний, спрощений), або насоси відкритої конструкції:

Вітчизняний аналог, копія насоса турецького походження. Розроблено на базі сухого насоса відкритою (неповноцінного) конструкції. Завдяки спрощенню конструкції і виключення з її складу більше половини деталей, істотно зменшено собівартість виробництва. Спрощення конструкції економить кошти виробника, але це компенсується зменшенням надійності та збільшенням вартості майбутнього обслуговування. У свою чергу, обслуговування відбувається за рахунок кінцевого споживача. Тобто, за ваш рахунок.

Один із критеріїв неповноцінності насоса відкритої конструкції - відсутність однієї з кришок вакуумного насоса. Насос не має кришки з того боку, де він спрямований на електромотор. Тому безпосередньо фланець електромотора, з якого слід вал електродвигуна, виступає кришкою вакуумного насоса.

На передній кришці насоса, яка присутня (!), Немає посадкового місця, куди встановлюється підшипник. Відсутність посадкового місця в кришці обумовлено відсутністю підшипників в насосі в цілому. Передня кришка насоса потрібна тільки для того, щоб під час роботи пластини не вилітали з ротора.

Ротор вакуумного насоса встановлюється безпосередньо на вал електродвигуна.

Масляні вакуумні насоси відкритою (неповноцінною) конструкції, як правило, передбачають установку тільки двох пластин. На території України майже не представлені масляні насоси відкритої конструкції на чотири пластини.

Крапельна масляна система характерна тільки для неповноцінних насосів відкритої конструкції. Така система мастила передбачає подачу масла тільки на пластини насоса. Забезпечити подачу масла на підшипники електродвигуна неможливо і не потрібно, а підшипників в самому насосі немає.


Сухий (повноцінний), або насоси закритої конструкції:

Спроектований в роки незалежності в кінці 90-х років в Харкові. На початку 2000-х повністю відпрацьовано і налагоджено виробничу лінію. Сухий насос повноцінної (закритою) конструкції був розроблений на базі масляного насоса роторного типу радянського зразка. Тому загальні показники надійності насоса даної конструкції в порівнянні з сухим (неповноцінним, спрощеним) або насосом відкритої конструкції перебувають на більш високому рівні.


Сухий доїльний апарат

Повноцінна конструкція вакуумного насоса передбачає наявність передньої і задньої кришок насоса.

На передній і задній кришках насоса є посадочні місця, куди встановлюються підшипники.

На підшипниках, які встановлюються в передню і задню кришки насоса, обертається вал ротора.

Незалежно від показників продуктивності або типу вакуумного насоса (однаково - сухий або масляний). Повноцінний насос закритої конструкції завжди чотири пластини. Ніколи не встановлюється дві пластини!

Завдяки підшипників, на яких обертається ротор вакуумного насоса, і кришок насоса, в яких зафіксовано ці підшипники, вдалося досягти автономності вакуумного насоса від двигуна. Що, в свою чергу, характеризується повною відсутністю навантаження на вал і деталі двигуна. Значною перевагою сухих насосів повноцінної закритої конструкції є те, що тепло, яке утворюється при роботі вакуумного насоса, жодним чином не передається до двигуна.


Сухі (неповноцінний, спрощений), або насоси відкритої конструкції:

Копія насоса турецького виробництва. Завдяки спрощенню конструкції і виключення з її складу більше половини деталей дозволяє істотно знизити собівартість виробництва. Спрощення конструкції економить кошти виробника, але це компенсується зменшенням надійності та збільшенням вартості майбутнього обслуговування. У свою чергу, обслуговування відбувається за рахунок кінцевого споживача. Тобто, за ваш рахунок.


Один із критеріїв неповноцінності насоса відкритої конструкції - відсутність однієї з кришок вакуумного насоса. Насос не має кришки з того боку, де він спрямований на електромотор. Тому безпосередньо фланець електромотора, з якого слід вал електродвигуна, виступає кришкою вакуумного насоса.

На передній кришці насоса, яка присутня (!), Немає посадкового місця, куди встановлюється підшипник. Відсутність посадкового місця в кришці обумовлено відсутністю підшипників в насосі в цілому. Передня кришка насоса потрібна тільки для того, щоб під час роботи пластини не вилітали з ротора.

Ротор вакуумного насоса встановлюється безпосередньо на вал електродвигуна.

Сухі вакуумні насоси (неповноцінною) відкритої конструкції, як правило, передбачають установку тільки двох пластин.

Також є моделі і на чотири пластини, але кількість пластин не вирішує основної проблеми насосів подібної конструкції. А саме йдеться про ненадійність конструкції, для якої характерні перевантаження і перегрів. Дана проблема полягає в прямій передачі крутного моменту від двигуна безпосередньо на ротор насоса. Виробники позбавили споживача першій-ліпшій можливості окремої заміни двигуна або насоса, оскільки в разі поломки одного з вузлів окремо насос або двигун не продаються. Така конструкція є занадто дорогою в ремонті, що дозволяє віднести її до машин одноразового використання.

Отримати консультацію або замовити доїльний апарат ви можете тут.





Відгуків: 0 / Написати відгук
Написати відгук
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано            Добре